Aktivní mód uživatele v DC

Jak zjistím, zda můžu být Active

  1. Zjisti si svou veřejnou IP adresu třeba na této stránce
  2. Porovnej ji z IP adresou co máš nastavenou na síťové kartě (modemu) směrem do internetu.
  3. Pokud se IP adresy shodují je tu 99% šance ze jsi active. Pokud ne, nezoufej, ješte je tu velká šance.
  4. Otevři DC a v nastavení si dej ze jsi active. Vyplň IP adresu co ti napsala WWW stránka
  5. Pole port nech prazdné a vše potvrď stisekm OK
  6. Pokud nejsi, tak se připoj do nějakého HUBu a stiskem CTRL+S vyvoláš dialog pro hledáni.
  7. Do vrchního řádku dej hledat řetězec setup.exe (ten určitě někdo má) a dej ENTER
  8. Pokud se ti něco našlo tak jsi Active a můžeš vše nechat tak. Pokud ne, nevadí a pokračuj dál.
  9. Zavři dialog hledání a najdi si v seznamu uživatelů několik lidí (stačí 5) co jsou Passive
  10. Označ si je, klikni na ně pravým tlačítkem myši a vyber stáhnout seznam souborů.
  11. Pokud se ti podaří stáhnout alespoň jeden seznam souborů, tak jsi s největší pravděpodobností Active, ale máš blokovaný UDP porty.
  12. Pokud se ti nepovedlo stáhnout ani seznam souborů, tak vypni firewall co jsi instaloval (pokud jsi nějaký instaloval).
  13. Zkus znovu hledání. Pokud už to funguje tak jsi spolehlivě na Active a postup pro tebe končí. Pokud ne pokračuj dál.
  14. Ujisti se ze ti neběží žádný Firewall. Pokud jsi žádný neinstaloval, zkontroluj jestli nemáš zaplý firewall co je pod Windows.
  15. Znovu zkus hledání. Funguje-li to tak jsi Active.
  16. Pokud to nefunguje, požádej providera ať na tebe nasměruje jeden TCP a jeden UDP port (číslo musi být stejné). Případně si ho nastav sam na svém routeru (pokud jsi pres Wifi a máš pro příjem použit nějaký router).
  17. Zajeď do nastavení a do pole PORT zadej to číslo portu, které ti provider přidělil a nasměroval (nebo sis nasměroval sám).
  18. Zkus znovu hledání. Pokud už to funguje, tak jsi Active.
  19. Pokud ti to nic nenašlo, zkus opět nějaké pasivní uživatele a stáhnout jejich seznam souborů.
  20. Pokud se ti povedlo stáhnout aspoň jeden seznam souborů, tak máš na sebe nasměrován TCP port, ale UDP port ne (nebo má jiné číslo).
  21. Pokud se ti nepovedlo stáhnout ani seznam souborů, tak je někde zrada. Buď máš zaplej nejakej Firewall, nebo špatně zadané číslo portu, nebo na tebe provider nic nepřesměroval.
  22. Ujisti se, že máš správně zadané číslo portu.
  23. Ujisti se že ti neběží žádný Firewall (hlavně ten Windowskovskej!).
  24. Pokud jsi měl zaplý Firewall nebo špatně zadané číslo portu, oprav si to a zkus to znovu od bodu 18.
  25. Pokud nepomohlo ani vypnutí Windowsovského firewallu, tak jsi bohužel passive a nebo na tebe provider nic nenasměroval.

Autor: neznámý, ale děkujeme…
Pokud ho někdo znáte, připište jeho jméno do komentářů pod článkem

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru