1. zaměstnavatel nesmí číst zaměstnancovu soukromou poštu
  2. zaměstnanec může mít jakkoliv označenou emailovou adresu, ale o tom, zda je soukromá nebo firemní ROZHODNĚ nerozhoduje odesílatel nebo zaměstnanec. O tom rozhoduje zaměstnavatel a pouze o tom zaměstnance INFORMUJE.
  3. pokud se zaměstnavatel z nějakého důvodu ROZHODNE, že bude zřizovat svým zaměstnancům osobní soukromé schránky, pak jejich poštu číst nesmí. Ovšem měl by dodržet všechny daňové náležitosti s tím spojené.

Závěrem – schránka zaměstnance v drtivé většině případů NENÍ jeho soukromá, ale je mu přidělena v souvislosti s jeho pracovními úkoly. Zaměstnavatel tedy právo číst poštu, která do této schránky přichází

Kategorie: e-mail

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *